26994

FoodFirst Network

€ 750.000  |  8,0% rente  |  54 maanden  Investeerders: 573
Reeds
geïnvesteerd

100 %

Verlopen
inschrijftijd

99 %

Risicoscore
Dun & Bradstreet
Verhoogd risico
Collin
Credit Score
Ruim voldoende
Deze leningaanvraag is op 21-07-2017 in 24 dagen volgeschreven door 573 investeerders

Samenvatting

Het idee voor het nu te lanceren food en gezondheidsplatform FoodFirst Network is ontstaan vanuit de formules Life & Cooking en 24Kitchen. De ervaring die CEO Jan Dekker daar opdeed vormde de kiem voor de ontwikkeling van het nieuwe toekomstgerichte food- en gezondheidsplatform FoodFirst Network. Nu niet alleen met koks, maar ook met artsen, diëtisten en beweegexperts. Culinaire kennis en kunde en de medische wetenschap in de vorm van individuele specialisten bundelen hun krachten. FoodFirst Network gaat uit van onbewerkt, vers eten zonder pakjes, zonder zakjes en zonder de industrie. Dat betekent ook: geen commercials, geen advertenties, geen banners, geen billboards, ofwel: geen enkele beïnvloeding. Dit alles vanuit het idee:

’Zoveel mogelijk mensen leren lekkerder te eten en zich lekkerder te voelen’.

In Nederland is er momenteel geen foodplatform, waar kennis delen én een bijdrage leveren aan verbetering van de gezondheid van de samenleving centraal staan. Veel consumenten lijden aan ‘voedselverwarring’ en steeds meer mensen willen gezonder gaan leven.

FoodFirst Network speelt hierop in op met het antwoord op drie vragen. Welke voeding is gezond? Wat heeft mijn lichaam op dit moment nodig? Hoe maak ik dat lekkerder klaar? Alles is wetenschappelijk onderbouwd en voldoet aan de richtlijnen Goede Voeding van de Gezondheidsraad. We leveren aanbod op maat voor gezonde, zieke en mensen met overgewicht. De introductie van het nieuwe platform is op 16 oktober (Wereld Voedsel Dag) in Nederland. Een uniek mediaplatform dat gebruik maakt van alle communicatievormen (interactief web platform dat zich tailormade vormt om het profiel van de bezoeker, afgestemd op zijn of haar behoeftes). 

Rudolph van Veen, bekend als meesterpatissier en meesterkok in televisieprogramma’s zoals Life & Cooking en 24kitchen, is één van de “food gezichten” van het platform. Jan Dekker heeft 26 jaar kennis en ervaring in de televisiewereld en dan vooral achter de schermen. Rudolph en Jan kennen elkaar dan ook al jaren. Jan Dekker is met zijn bedrijf House of Talent al 18 jaar manager van Rudolph, maar ook al 26 jaar de manager van Irene Moors, en daarvoor ook nog van diverse andere bekende tv-persoonlijkheden.

Financieringsbehoefte
De resterende aanloopkosten bedragen € 1.500.000,- waarvan € 250.000,- zal worden ingebracht door de aandeelhouders zelf, € 250.000,- door 10 informal investors en € 250.000,- door een nieuwe aandeelhouder (6%) middels achtergestelde leningen. Het restantbedrag van € 750.000,- is de gevraagde financiering via Collin Crowdfund met een ondergrens van € 500.000,-. De looptijd is 54 maanden inclusief een aflossingsvrije periode van 6 maanden met een lineaire maandelijkse aflossing over de laatste 48 maanden. Dit betekent dat er de eerste 6 maanden alleen rente betaald wordt en geen aflossing. De rente bedraagt 8% gedurende de gehele looptijd.
 
Risico
Dun & Bradstreet geeft FoodFirst Network B.V. een kwalificatie Verhoogd risico, hetgeen gebruikelijk is voor een nieuw bedrijf. Voor Jan Dekker Holding B.V. en Rudolph van Veen Holding B.V. wordt een Minimaal risico aangegeven. Voor deze aanvraag wordt de kwalificatie van de werkmaatschappij Verhoogd risico gehanteerd. De Collin Credit Score overall komt uit op Ruim voldoende. De debiteuren voor de lening zijn FoodFirst Network B.V., Jan Dekker Holding B.V. en Rudolph van Veen Holding B.V.

De reeds verstrekte leningen ter hoogte van in totaal € 300.000 en de nieuw te verstrekken leningen ter hoogte van € 250.000,- van de aandeelhouders zullen worden achtergesteld ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund. Ook de nog te verstrekken achtergestelde leningen van 10 informal investors ter hoogte van in totaal € 250.000,- zullen worden achtergesteld ten opzichte van de lening via Collin Crowdfund. Tevens zal de kapitaalstorting middels een achtergestelde lening ter hoogte van € 250.000,- door een nieuwe aandeelhouder (6% van de aandelen), achtergesteld gaan worden ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund. Daarnaast worden alle managentfees voor en huurkosten aan de aandeelhouders niet uitbetaald, maar als achtergestelde lening in FoodFirst Network B.V. gelaten. Rentebetalingen op alle achtergestelde leningen zijn toegestaan. Gedurende de looptijd van de lening via Collin Crowdfund mag op alle achtergestelde leningen afgelost worden wanneer de solvabiliteit van FoodFirst Network B.V. na aflossing meer dan 35% bedraagt. Daarnaast is er een niet-onttrekkingsverklaring overeengekomen tot en met een solvabiliteit van 35%.

Video Pitch

Leendoel

Het betreft een investering in content productie, opnemen van video en fotocontent in de FoodFirst Network studio in Houten, die eigendom is van de aandeelhouders. De basis van het platform bestaat uit bewegend beeld, die op alle devices uitgespeeld gaat worden. Er wordt een uniek digitaal platform gebouwd, op basis van de laatste inzichten en toepassingen op digitaal gebied. Dit alles in combinatie met app’s, social media en databasemanagement. Het platform bestaat uit een zogenaamd fluïde model en zal telkens worden aangepast aan de laatste stand van zaken om de informatie voor de members actueel te houden.

Ondernemer

Jan Dekker (62 jaar) heeft meer dan 26 jaar ervaring op het gebied van Televisie en overige media. Hij was achter de schermen betrokken bij:

  • 10 jaar Telekids – RTL4
  • 10 jaar Eigen Huis & Tuin – RTL 4
  • 9 jaar Life & Cooking – RTL 4
  • 6 jaar Life 4 You _ RTL 4
  • 2 jaar The Taste of Life Travel – Net 5 en RTL 4
  • 3 jaar The Taste of Life Basics – RTL 4
  • 4 jaar 24Kitchen – eigen digitale tv-zender 

Andere succesvolle projecten zijn Popfoto, Muziek Express, Disney, Telekids Roadshow, Rabo Top 40 Tour, National School Series, promotie van diverse radiozenders, succesvolle cd, dvd en boeken projecten. Sinds 1989 behartigt Jan Dekker de zakelijke belangen van Irene Moors. Daar waar Irene al haar creativiteit kan ontplooien, houdt Jan Dekker nauwkeurig de zakelijke kant in de gaten. Ondertussen zijn ze 26 jaar en vele programma’s, zakelijke akkoorden, platformparticipaties, commerciële samenwerking en tv-avonturen verder. Irene was als presentatrice 24 jaar verbonden aan RTL en nu aan SBS Broadcasting. Hij combineert succesvol ondernemerschap met uitstekende leidinggevende capaciteiten. Jan is onderscheidend in het vertalen van ideeën naar concepten en deze vervolgens omzetten naar renderende businessmodellen. Dit alles binnen een kostenefficiënt bedrijfsmodel. 

Rudolph van Veen (50 jaar) is al van jongs af aan gefascineerd door koken. Op zijn 12e is hij met de koksopleiding begonnen. Sinds die tijd is zijn passie voor koken en bakken alleen maar groter geworden. Hij heeft zich, dankzij een grote diversiteit aan werkomgevingen en functies, zeer breed kunnen verdiepen in alles dat met voedselbereiding te maken heeft. Van sterrenrestaurants tot bedrijfscatering en van een taartenfabriek tot kookprogramma’s op televisie. Zijn interesse en ambitie leverden hem in 1995 de titel SVH Meesterkok (de jongste ooit) en in 2010 de titel Meester Patissier op. Zijn missie is om koken en bakken toegankelijker te maken voor iedereen. Naast zijn vele prijzen is hij internationaal jurylid geweest, heeft aan diverse tv-programma’s meegewerkt in binnen- en buitenland en veel succesvolle kook- en bakboeken uitgegeven.

Binnen FoodFirst Network is Jan Dekker CEO en verantwoordelijk voor de algemene leiding en het platform. Rudolph van Veen gaat de gezondste kookprogramma’s maken en ook verantwoorde bakprogramma’s. Samen met ander koks, voedingsdeskundigen, medisch specialisten en beweeg- en andere leefstijl-experts.

Onderneming

Kernprofiel en doelgroep
FoodFirst Network (www.foodfirstnetwork.nl) is een uniek gepositioneerd mediaplatform dat gebruik maakt van alle nieuwe communicatievormen en digitale technieken, die op elkaar aansluiten en elkaar versterken. 

De uiteenlopende doelgroepen zijn:

  • iedereen die nauwelijks tot zeer beperkt eten kan bereiden.
  • iedereen die geïnteresseerd is in het opdoen van meer kennis met betrekking tot het beter leren koken en/of bakken.
  • iedereen die ziek is ondersteunen we met voeding en medische adviezen.
  • iedereen die gestimuleerd wil worden om (meer) te gaan bewegen en sporten.
  • iedereen die aan een koksopleiding deelneemt, kok is, of lid is van een professioneel te noemen kookclub.
  • jongeren en/of studenten informeren over de effecten van vers en onbewerkt eten.
  • kinderen in de leeftijd van 6 tot 12 jaar, waarbij we het bewustzijn verder willen ondersteunen met betrekking tot gezond eten, smaken leren kennen etc. (ook binnen scholen).

Missie
De samenleving gezonder maken met lekkere en verantwoorde voeding. 

Visie
FoodFirst Network stelt zich tot doel het informeren en enthousiasmeren van iedereen in de Nederlandse samenleving die op een gezonde en verantwoorde manier wil kijken naar zijn of haar voedingspatroon, of die van hun kinderen en naar de kwaliteit van deze voeding.

Strategie 
FoodFirst Network wil binnen drie jaar een volwaardig food- en careplatform zijn dat kennis deelt en een bijdrage levert aan de verbetering van de gezondheid in de samenleving. 

Positionering in markt 
FoodFirst Network kent haar plaats in de samenleving en wil actief betrokken zijn bij partijen als Voeding Leeft, Arts & Voeding en andere partijen die zich actief inzetten voor een gezondere samenleving.
Bijzonder aandachtsgebied zijn de sociaal laagste klassen. Hierbij valt te denken aan de informatievoorziening om toch gezond te kunnen eten met een beperkt budget.

Concurrentiepositie en onderscheidend vermogen
Er is geen soortgelijk, reclame vrij platform of concurrent in Nederland. Geen commercials, geen pop-ups, geen banners en dus geen hinderlijke reclame op het platform. Volledig onafhankelijk van de voedingsmiddelenindustrie. Ook geen bloggers en vloggers die onzin verkondigen en via de achterdeur worden gesponsord en dus voedingsmiddelen promoten die niet goed zijn voor je gezondheid. Wel een wetenschappelijk onderbouwde, onderscheidende visie op optimale voeding. Waar nodig een schep meer (groente) of juist minder (koolhydraten), waardoor members meer (gezondheids/vitaliteits) winst boeken.

Het interactieve platform vormt zich om de gebruiker heen op basis van het invullen van zijn of haar persoonlijke profiel. Hierdoor krijgen members advies op maat met recepten, advies over bewegen en sporten en medische informatie. Alles is afgestemd op hun individuele gezondheids- of ziektebeeld. Dagelijks worden updates gemaakt en wordt inzage gegeven in de laatste informatie over de medische stand van zaken en de laatste inzichten over gezonde voeding. Het platform is opgezet volgens het zogenaamde fluïde model.

Op basis van het ‘Netflix model’ betaal je € 4,99 per maand (per maand opzegbaar) of voor een langere periode met korting. Daarnaast hebben we een collectief bedrijventarief van € 1,50 per maand per werknemer betaald door de werkgever. De verwachting op basis van gedegen marktonderzoek is dat er eind 2018 van beide categorieën in totaal een kleine miljoen leden zijn.

FoodFirst Network onderscheidt zich als mediaplatform wat gebruik maakt van alle communicatievormen waarbij sociale betrokkenheid centraal staat. FoodFirst Network kent een uniek businessmodel dat bestaat uit 3 stakeholders: de consument (B2C), de consument via zijn werkgever (B2B) en native partners. Dit businessmodel zorgt voor drie inkomstenbronnen. Op korte termijn maken we bekend welk internationaal bedrijf, als wereldspeler de komende jaren het MVO-beleid onderbrengt op het platform. En inmiddels heeft een overkoepelende vereniging van sportcentra (met 100 leden) zich aangesloten om verantwoord bewegen en sporten te ondersteunen. Deze partner maakt zich eveneens sterk voor het eerlijke verhaal: een gezonde leefstijl = 70% voeding / 30% bewegen. 

Structuur

 

Financieringsbehoefte

Investeringsoverzicht

Aanloopkosten* € 1.500.000,-
Totaal € 1.500.000,-
Nieuw ingebracht achtergesteld kapitaal € 750.000,-
Lening via Collin Crowdfund € 750.000,-

* Bestaande uit o.a.: verbouwing/inrichting studio en pand, ontwikkeling en content platform, marketing, personeelskosten en overige kosten. Daarnaast zal er per ultimo 2017 bovenop de hierboven aangegeven € 750.000,- door de aandeelhouders nog ruim € 1.000.000,- aan risicokapitaal ingebracht zijn aan al in 2016 en begin 2017 verstrekte leningen en de achtergesteld schuldig gebleven huurkosten en managementfees.

Leenbedrag: € 750.000,-, met een ondergrens van € 500.000,-
Rente: 8%
Looptijd: 54 maanden, waarvan de eerste 6 maanden aflossingsvrij en daarna een lineaire maandelijkse aflossing in 48 maanden.

Mocht het doelbedrag van € 750.000,- niet worden behaald, dan zullen de aandeelhouders het ontbrekende bedrag in de vorm van een extra achtergestelde lening aanvullen.

Risico

Het take-out risico is gemiddeld met het oog op de gerealiseerde forse inbreng vanuit de aandeelhouders en informal investors. Verder kunnen we terugvallen op beide aandeelhouders omdat hun persoonlijke holdings mede-debiteur zijn. Beide holdings hebben een ruime en gezonde vermogenspositie en genereren goede resultaten uit overige activiteiten.

Zekerheden en voorwaarden

  • De debiteuren zijn FoodFirst Network B.V., Jan Dekker Holding B.V. en Rudolph van Veen Holding B.V.
  • De bestaande en nieuwe leningen van de aandeelhouders van in totaal € 550.000,- worden achtergesteld ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund.* 
  • Alle managementfees voor en huurkosten aan de aandeelhouders zijn in het verleden niet uitbetaald en zullen in de toekomst ook niet uitbetaald worden, maar deze worden als achtergestelde lening in FoodFirst Network B.V. gelaten.* 
  • Ook de nog te verstrekken achtergestelde leningen van 10 informal investors ter hoogte van in totaal € 250.000,- zullen worden achtergesteld ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund.* Tevens zal de kapitaalstorting middels een achtergestelde lening ter hoogte van € 250.000,- door een nieuwe aandeelhouder (6% van de aandelen), achtergesteld gaan worden ten behoeve van de investeerders van Collin Crowdfund.
  • Ter handhaving van de solvabiliteit is een niet-onttrekkingsverklaring overeengekomen. Deze houdt in dat er geen onttrekkingen aan het vermogen van FoodFirst Network B.V. mogen plaatsvinden, zolang de solvabiliteit (werkelijk eigen vermogen ten opzichte van het balanstotaal conform berekening Collin Crowdfund) 35% of lager is.

* Dit resulteert per ultimo 2017 in een totaal risicodragend vermogen van € 2.106.000,-. Gedurende de looptijd van de lening via Collin Crowdfund mag op alle achtergestelde leningen afgelost worden wanneer de solvabiliteit van FoodFirst Network B.V. na de beoogde aflossing meer dan 35% bedraagt. Rentebetalingen op alle achtergestelde leningen zijn toegestaan. 

Dun & Bradstreet
Dun & Bradstreet geeft voor FoodFirst Network B.V. een Verhoogd risico aan, omdat het een nieuw opgerichte vennootschap is. Voor Jan Dekker Holding B.V. en Rudolph van Veen Holding B.V. wordt een kwalificatie Minimaal risico aangegeven, hetgeen de sterke financiële positie van beide holdings bevestigt. Voor deze aanvraag wordt de kwalificatie van de werkmaatschappij Verhoogd risico gehanteerd.

Collin Credit Score
De Collin Credit Score is een gewogen score gebaseerd op een mix van rentabiliteit, solvabiliteit en liquiditeit en is gebaseerd op de prognoses 2017 en 2018 van het nieuwe bedrijf en de gerealiseerde cijfers van de bovenliggende holdings. Deze prognoses zijn onderbouwd met de op gedegen marktonderzoek verwachte ledenaantallen en (potentiële) zakelijke partners. De Collin Credit Score overall komt uit op Ruim voldoende.

Rentabiliteit
Vanaf de start in 2016 tot en met ultimo 2017 wordt er een aanloopverlies verwacht van circa € 2.390.000,-. De aandeelhouders en informal investors zullen over dezelfde periode € 2.106.000,- aan risicodragend vermogen inbrengen waarmee dit aanloopverlies grotendeels wordt opgevangen. Voor boekjaar 2018 is er een onderbouwde minimum omzetprognose van € 4.265.000,- met een verwacht netto cashflowoverschot van minimaal € 695.000,- en komt de score voor rentabiliteit uit op Excellent. Omdat de prognose nog gerealiseerd moet worden hanteren wij voorzichtigheidshalve de score Voldoende. 

Solvabiliteit
De solvabiliteit per ultimo 2017 zal uitkomen op -/- € 282.000,- bij een balanstotaal van € 656.000,-, dit zou een score Matig impliceren. Na realisatie van de prognose 2018 zal, na een balansverlenging naar € 1.496.000,-, de solvabiliteit uitkomen op ruim 46%, ofwel een score Excellent. Mede gelet op het feit dat de aandeelhouders mede-debiteur zijn en er binnen hun vennootschappen sprake is van een zeer ruime vermogenspositie (gezamenlijk ruim 70% solvabiliteit op een balanstotaal van enkele miljoenen) hanteren wij de score Goed.

Liquiditeit
De current ratio (vlottende activa/vlottende passiva) zal per ultimo 2017 uitkomen op 0,8 en scoort daarmee Matig. Na realisatie van de prognose 2018 zal de current ratio verbeteren naar 2,1 waardoor de score voor liquiditeit zal uitkomen op Excellent. Op grond van het feit dat de aandeelhouders in staat zijn additioneel risicodragend vermogen in te brengen, hebben wij de score voor liquiditeit vastgesteld op Ruim voldoende.
 
Samenvattend
Rentabiliteit: Voldoende
Solvabiliteit: Goed
Liquiditeit: Ruim voldoende
Overall: Ruim voldoende

Extra beloning

  • Iedere investeerder krijgt een membership van 6 maanden op ons platform t.w.v. € 25,-.
  • Iedere investeerder vanaf € 1.000,- krijgt een membership van 12 maanden op ons platform t.w.v. € 45,- en 10 Gezonde kooklessen cadeau.
  • Daarnaast krijgt iedere investeerder een extra beloning bij een investering vanaf € 1.000,-. Kijk snel naar het persoonlijke filmpje voor meer informatie: https://www.youtube.com/watch?v=HbAZfEWSUgw!
  • Iedere investeerder vanaf € 10.000,- krijgt een membership van 12 maanden op ons platform t.w.v. € 45,-, 10 Gezonde kooklessen cadeau en een VIP uitnodiging met partner voor ons lanceringsevent op zondagavond 15 oktober a.s. Dan gaat om 1 seconde over 12 ‘s nachts ons platform live. Bekende Nederlanders en pers zijn hierbij aanwezig. Wij openen ons platform daarmee op Wereld Voedsel Dag, 16 oktober 2017.

De voucher zal digitaal worden verzonden via Collin Crowdfund, aangezien de investeerders anoniem zijn ten opzichte van elkaar en de ondernemer.

Deel deze leningaanvraag!

Laatste investeringen

investeerder-1723 heeft € 5.000 geïnvesteerd.
21-07-2017 om 18:56
investeerder-9231 heeft € 500 geïnvesteerd.
21-07-2017 om 18:12
investeerder-14065 heeft € 5.000 geïnvesteerd.
21-07-2017 om 17:06
investeerder-15367 heeft € 500 geïnvesteerd.
21-07-2017 om 16:56
investeerder-5005 heeft € 500 geïnvesteerd.
21-07-2017 om 15:57

Reacties

Investeerder – 31377
27-06-2017 11:16
Er lijkt een eigen platform ontwikkeld te worden. Waarom wordt niet gebruik gemaakt van bestaande alternatieven? Tradecast uit Zwolle biedt bijvoorbeeld een eigen online interactief TV kanaal inclusief alle mogelijke social media koppelingen. Dit FoodFirst kanaal kan volledig zelf geregisseerd worden…….

Investeerder – 33893
27-06-2017 11:51
Beste Investeerder,

Wij zijn een interactief platform die zich dynamisch vormt om de gebruiker, die of ziek of gezond is op basis van het profiel van de gebruiker. Daarom ontwikkelen wij ons eigen platform en komen op korte termijn met de uitleg voor welke TV partner we hebben gekozen. Deze zal aanvullend als marketing instrument worden ingezet.

Vriendelijke groet, Jan Dekker.

Investeerder – 35593
29-06-2017 12:58
Bij een investering van 1000,- worden ’10 Gezonde kooklessen’ cadeau gegeven. Er staat echter niet waar deze lessen gegeven worden.
Een drietal vragen: 1) Is dit door het hele land, dus voor iedereen bereikbaar, of op één plek?
2) Zijn het in totaal 10 lessen die gegeven worden of zijn het er meerdere maar kan je je voor 10 daarvan aanmelden.
3) Zijn de lessen ook voor beginners of zijn deze voor gevorderde?

J. Dekker
29-06-2017 13:44
Beste Investeerder,

De 10 gezonde kooklessen zijn digitale kookworkshops, die prima te volgen zijn ook voor beginners, dat is een pakket waarvoor U een inlogcode krijgt.
U kunt deze volgen wanneer U dat wilt, en ook telkens weer opnieuw kijken, samen met Rudolph van Veen leert U de technieken, van snijden tot kook- en baktechnieken etc.
Het doel van ons platform is om veel meer onbewerkt voedsel zelf te bereiden, daar helpen we U graag bij, en zo dragen we bij aan een leuker en vitaler leven.

Ik vertrouw erop U voldoende te hebben geïnformeerd, wilt U meer weten stel gerust uw vragen.

Fijne dag, en gezonde groet
Jan Dekker.

Investeerder – 5365
03-07-2017 9:36
Geachte heer Dekker,
Ik sta volledig achter de doelstelling. Voor mijn 2000 medewerkers zou ik een jaarabonnement af willen sluiten.
Zijn er al mogelijkheden om in contact te komen hierover of moet echt gewacht worden tot medio oktober?

J. Dekker
03-07-2017 17:26
Geachte heer of mevrouw,

Ik ken u niet maar ik hou nu al van u. Wat een mooi bericht, daar straalt zoveel support van uit dat ik u graag wil uitnodigen bij ons op kantoor en in de studio. Tijdens de afspraak kunnen we uitleg geven over het platform en de mogelijkheden. En u hoeft niet te wachten tot oktober.
Mijn mailadres is jan@foodfirstnetwork.nl, dan reageer ik direct na ontvangst van uw mail.

Gezonde groet Jan Dekker.

Investeerder – 32355
24-07-2017 9:36
Als ik Rudolph zie moet ik iedere keer denken aan die leuke 1 april grap die ze met hem uitgehaald hebben.
Man wat was dat leuk en wat zou ik het graag een keer terug zien.
Rudolph en Jan ik weet zeker dat ik tenminste één jaar lang van Food First network ga genieten als van dat ene moment.
Succes

Investeerder – 24910
24-07-2017 11:55
Hebben jullie contact met de rechthebbenden van http://www.foodfirstnl.ca/? Verwachten jullie copy right problemen wat de naam betreft? De uitingen van die organisatie gaan uit als ‘Food First NL’. Dat is wel verwarrend met jullie naam Food First (in Nederland, af te korten als NL). Er kunnen zoekmachine problemen ontstaan, of zal dat niet zo’n vaart lopen naar jullie inschatting?

J. Dekker
25-07-2017 11:48
Beste Investeerder,

We weten dat de stichting bestaat, en hun afkorting NL is Newfoundland & Labrador. Wij hebben onderzoek laten uitvoeren, en de naam FoodFirst Network.NL voor Nederland is geen probleem.
Wij voorzien geen problemen binnen de zoekmachine’s.
Dank voor het meedenken en we verwelkomen u graag op 16 oktober op ons nieuwe platform.

Fijne dag,

Jan Dekker
managing director FoodFirst Network BV.

Ondernemer




Jan Dekker

Rudolph van Veen

Crowdfund Coach


Johan Mol & Leon Westmaas