Passie; een van Collins kernwaarden
In mijn vorige blog heb ik het met u gehad over onze kernwaarde toegankelijkheid. Deze week neem ik u mee in de volgende van onze vier kernwaarden: passie.
Ik spreek namens alle medewerkers van Collin wanneer ik u vertel dat wij enorm gepassioneerd zijn over onze organisatie en de doelen die zijn gesteld. Tevens staat de zorg voor zowel onze medewerkers als voor onze klanten hoog in het vaandel. Als team werken wij vol passie aan mooie resultaten voor iedereen.
Gepassioneerd in onze doelen
Dat wij bij Collin gepassioneerd zijn in onze doelstellingen blijkt wel uit onze recent behaalde mijlpaal. Nog niet zo lang geleden doorkruisten wij de 300 miljoen aan gefinancierd vermogen. In onze eerste 4 jaar van ons bestaan hebben wij de eerste 100 miljoen euro bereikt. Ongeveer 2 jaar later zaten we aan de 200 miljoen euro en ruim een jaar later hebben we alweer de 300 miljoen euro grens doorbroken.
En hier stoppen we uiteraard niet. Het is onze missie om zo veel mogelijk ondernemers ruimte te bieden via serieuze investeerders. Om dit te bewerkstelligen betreft onze volgende doelstelling om in totaal een half miljard te hebben gefinancierd ergens begin 2023. Als team werken wij gedreven en vol passie aan het realiseren hiervan. Maar: kwaliteit blijft boven kwantiteit gaan.
Gepassioneerd in de zorg voor onze klanten
Onze doelen kunnen uiteraard niet behaald worden zonder onze volgende passie: onze passie voor een tevreden klant. Wij hebben er bij Collin voor gekozen om ons maximaal geautomatiseerde platform te blijven combineren met de menselijke factor. Enerzijds via onze zeer toegankelijke medewerkers van onze servicedesk, anderzijds via onze deskundige Crowdfund Coaches. Zij spreken de ondernemers persoonlijk tijdens een bedrijfsbezoek of wanneer dit de voorkeur heeft, digitaal.
Het is onze passie om u als klant tevreden te houden. Wij geloven dat het vasthouden van de menselijke factor in onze bedrijfsvoering ons helpt met het bewerkstelligen hiervan.
Onze huidige reviews op trustpilot geven ons meermaals bevestiging hiervan. Gemiddeld scoren wij een mooie 4,2. Bijgaand een van onze meest recente reviews:
āFijn en veel persoonlijk contact. Wij zijn netjes door de procedure geleid en alles is duidelijk uitgelegdāā.
Gepassioneerd in de zorg voor onze medewerkers
Ten slotte zijn we aangekomen bij onze laatste, maar zeker niet onbelangrijke passie: passie voor zorg voor onze medewerkers. Door middel van onze dagelijkse digitale dagstart houden wij elkaar op de hoogte van zowel de zakelijke als privƩ aangelegenheden. Dit verloopt in een informele sfeer. Op deze manier blijven wij als team ook in deze digitale tijd met elkaar verbonden.
Naast verbondenheid dragen wij ook zorg voor de deskundigheid van onze collegaās. Door ons wekelijkse opleidingsuur dragen wij kennis over onder onze medewerkers. Iedere week verzorgt een medewerker of team van Collin een opleidingsuur om relevante kennis te delen met alle medewerkers van Collin. Via deze opleidingsuren blijft team Collin op de hoogte van elkaars werkzaamheden en materie.
āāEen wekelijks opleidingsuur heb ik bij mijn vorige werkgevers nog niet eerder meegemaakt. Ik vind het erg fijn om op deze manier de verschillende facetten van het bedrijf te leren kennen en daarnaast leer je ook je collegaās beter kennen en begrijpenāā.
Janneke Sprangers, (Online) MarkteerĀ Ā Ā
Als hecht en gepassioneerd team blijven wij streven naar mooie resultaten, fijne relaties en tevreden klanten. Dit dragen wij tevens uit via onze andere kernwaarden: Toegankelijkheid, Transparantie en Deskundigheid. In mijn volgende blog zal ik onze transparantie toelichten.
Jeroen ter Huurne
Jeroen ter Huurne is oprichter en algemeen directeur van Collin Crowdfund. Marktleider in de Nederlandse crowdfinance markt.